Rondje Wielercafes 6 t/m 9 mei 2021

Zaterdag 01 mei 2021

Geacht bestuur van TC Oploo-St. Anthonis,

Volgende week wordt op donderdag 6 t/m zondag 9 mei de eerste editie van Rondje Wielercafes georganiseerd. Via deze mail brengen we je hier graag van op de hoogte.

Rondje Wielercafes is een vierdaags evenement waarbij fietsers vanaf meerdere startlocaties een toertocht kunnen rijden. De routes hebben zowel het beginpunt, de pauzeplek als het eindpunt bij een wielercafé. Deelnemers kunnen zich inschrijven voor één of meerdere routes. Hierbij heeft elke deelnemer van 6 t/m 9 mei de tijd om de gekozen route(s) te rijden.

Bij de wielercafés vind je bekende wielertenues en racefietsen aan de muren, kijk je de Giro d’Italia live op een groot scherm en geniet je van een echt wielerbiertje. Tijdens Rondje Wielercafes geniet je het hele evenement van al het moois dat de wielersport te bieden heeft. Met het inschrijfgeld van dit unieke concept steun je zowel de deelnemende wielercafés als het platform, zodat deze ook in de toekomst hun aanbod kunnen waarborgen.

Voor leden van TC Oploo-St. Anthonis is er een kortingscode beschikbaar. Wanneer zij tijdens hun inschrijving de kortingscode Vereniging20 gebruiken krijgen zij namelijk 20% korting op hun inschrijfgeld.

Meer informatie en inschrijven: www.wielercafes.nl/toertocht.