Kwaliteitskeurmerk "Extra goed geregeld"

Tourclub Oploo Sint Anthonis heeft op 6 januari het  keurmerk ‘Extra Goed Geregeld’ toegekend gekregen.

Het Kwaliteitskeurmerk van de NTFU is zeer gewild en om hieraan te voldoen moeten de tourtochten voldoen aan hoge eisen.

Op 15 december is onze winterveldtourtocht door een NTFU kwaliteitsadviseur beoordeeld. De tocht voldeed aan alle eisen voor het keurmerk ‘Extra Goed Geregeld’.

De Wielersportbond NTFU heeft ons het keurmerk toegekend en gefeliciteerd met het behaalde resultaat! Een mooie erkenning voor al het werk, tijd en energie die onze leden geheel belangeloos steken in het organiseren van de tourtochten en daarmee de TOS-veldtourtochten op een hoger niveau hebben getild.

Het geeft aan dat de herfst en winter veldtourtochten van de TOS op en top georganiseerd zijn, dat er goed is nagedacht over de route, veiligheid, natuur en milieu, locatie, faciliteiten (denk aan start en pauze-plaats, parkeren, beveiligde fietsenstalling enz.) en dat de fietsers in de watten worden gelegd.

Het TOS-bestuur is trots op de toekenning en wil iedereen bedanken die een steentje heeft bij gedragen met het behalen van dit kwaliteitskeurmerk ‘Extra Goed Geregeld’.

Voortaan mogen we dan ook onderstaand "logo Extra Goed Geregeld" voeren:

We zien U graag het komende jaar bij de TOS herfst en wintertourtocht zodat u zelf de hoge kwaliteit van onze tourtochten kunt beleven.