Lid worden?

Fietsen is leuker als je het samen doet

De TOS (Tourclub Oploo Sint Anthonis) is een wielervereniging voor recreatieve wielrenners en mountainbikers en is aangesloten bij de NTFU (Nederlandse Tour Fiets Unie). De op dit moment ongeveer 55 leden komen uit de Gemeente Sint Anthonis en omgeving. Op zondagochtend fietst de club – vanaf de eerste zondag in maart tot en met de laatste zondag in oktober – op de weg in twee groepen met verschillende snelheden en afstanden, variërend van 50 tot 120 km. Op woensdagochtend wordt er recreatief gereden en in de zomermaanden zijn er op woensdagavond trainingsritten. De TOS heeft ook veel leden die een deel of het hele jaar mountainbiken. Een TOS lidmaatschap biedt naast de gezelligheid veel voordelen zoals clubactiviteiten, verzekering en korting op clubkleding en helm.

Naast alle info die er te vinden is op onze site over het racefietsen en mountainbiken volgen er onderstaand nog enkele zaken die je misschien nog  zou willen weten voordat je definitief besluit om lid te worden van tourclub TOS:
Als kennismaking met tourclub TOS mag je geheel vrijblijvend meefietsen op zondagmorgen, voor actuele vertrektijden zie onze website onder ritten.

"Interesse om te fietsen bij tourclub Oploo-Sint Anthonis" dan ben je van harte welkom!

Voor 50,00 €uro ben je al lid van de "TOS"

Voordelen van een lidmaatschap:

- Gezellig samen fietsen, wielrennen en mountainbiken
- Clubweekend
- Fietsen onder begeleiding van wegkapitein
- Gratis deelname aan clubactiviteiten
- Gratis inschrijving via de TOS voor een aantal grote tourtochten.
- Korting op clubkleding en helm
- Gratis lid NTFU en Plus account voordelen.
- Gratis verzekering van je fietsen tot 1000,00 €uro.

Je hebt je lidmaatschap dus al heel snel terug verdiend!

Wat wordt er van je verwacht als je lid bent van tourclub TOS:

Meefietsen met onze tochten is verplicht in teamkleding en het dragen van een helm is eveneens verplicht.
Het meehelpen bij de door tourclub TOS georganiseerde toertochten wordt zeer gewaardeerd!

De contributie bedraagt € 50,-- per jaar het seizoen loopt van 1 januari tot en met 31 december.
tevens ben je dan lid van de NTFU en o.a. verzekerd 24 uur per dag.

De club verstrekt tegen een vergoeding van € 100,- een set kleding ( shirt korte en lange mouw en broek met korte en lange pijpen, setje sokken en een windstopper). Als je kleding bij wil kopen dan kan dat tegen een vergoeding van € 35,--  per kledingstuk.

Wat mag je zoal verwachten als je lid bent van Tourclub TOS:

Fietsen bij een gezellige vereniging!
Deelname aan de wekelijkse tochten is geheel vrijblijvend. Meedoen kan altijd zoals het jouw uitkomt.
Lidmaatschap van de Nederlandse Toerfiets Unie (NTFU) waarbij een WA- en ongevallenverzekering standaard is. Uw fiets en kleding is tot een bedrag van € 1000,- tegen schade verzekerd. Extra bijverzekeren van uw dure fiets is tegen een redelijk tarief mogelijk. Verder ontvangt u 6 maal per jaar het blad Toerfiets Magazine, jaarlijks het fietsevenementen programma (met meer dan 6000 fietstochten in heel Nederland) en de toerfietskaart die u korting verleent op toer- en ATB tochten georganiseerd door andere verenigingen.

Gezelligheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Mocht je nog meer informatie willen of wil je jezelf aanmelden als lid van Tourclub TOS?

Neem dan contact op met onze secretaris Mark Derks via het contactformulier