Fietsknooppunten

Wat vele van ons niet weten is dat Tourclub Oploo Sint Anthonis leden hebben die het gehele jaar door de fietsknooppunten onderhouden.
Deze  leden maken de borden schoon, plaatsen nieuwe wanneer ze weg zijn, zorgen dat ze goed zichtbaar zijn en herstellen ze indien nodig.
Dit doen ze in de gemeenten van Land van Cuijk.
Dus fietst u in deze regio denk dan aan onze leden, die hier hun werk in gestoken hebben.

Fietsknooppunten

Mocht u onverwachts iets tegen komen, dat u denkt dit is niet goed.
Bijvoorbeeld:
  • Tekst op het bord is niet goed leesbaar
  • Het bord is weg
  • Er hangen takken voor
  • Er heeft iemand een hek of afrastering voor het bord geplaats
  • Enz.
Klopt er iets niet aan de bewegwijzering van een route? Sturen ze je de verkeerde kant op in een routefolder? Is het routebordje bijna onleesbaar geworden? Opmerkingen of suggesties over de bewegwijzering, paden of een routefolder worden zeer op prijs gesteld.

Meld dit dan via HET MELDPUNT
onze leden krijgen dan automatisch een melding en zorgen er voor dat het weer in orde komt. (Melders krijgen automatisch bericht over de status van de melding.)

Onderstaand link naar
VISIT BRABANT
met onder andere
populaire fietsroutes
fietsrouteplanner
fietskaarten en tips

De Liberation Route Europa, De Slag om Overloon!