Land van Cuijk

Rabo ClubSupport

Vrijdag 02 oktober 2020

Rabo ClubSupport is dit jaar groter dan ooit. En Tourclub Oploo Sint Anthonis doet natuurlijk ook mee!
Ook dit jaar kun je door middel van te stemmen op Tourclub Oploo Sint Anthonis ons financiëel ondersteunen!
  • Start stemperiode - 5 oktober
    Vanaf nu kun jij als lid van de Rabobank jouw stem uitbrengen op clubs en verenigingen uit jouw buurt.
  • Einde stemperiode - 25 oktober
    De stemperiode voor leden is gesloten. Stemmen is niet meer mogelijk.

Vanaf vandaag kan er gestemd worden op Tourclub Oploo Sint Anthonis als je een Rabobank rekening hebt via:

Rabo Club Support!

Ben jij lid van Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen of je familieleden of kennissen? Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie, vrienden en kennissen hun stem geven aan Tourclub Oploo Sint Anthonis! Dit jaar krijg je geen kaart thuis gestuurd met code maar gaat het volgens onderstaand.

Door in te loggen in de rabo-app of op de rabo website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport. Om te kunnen stemmen moet je een betaalrekening hebben en lid zijn van de Rabobank dit kun je ook worden via de app of website.

Steun ons a.u.b. door te stemmen vanaf 5 oktober door in te loggen in je bank en te stemmen. Elk lid mag 5 stemmen uitbrengen op de verenigingen en stichtingen, waarvan er maximaal 2 op dezelfde vereniging/stichting mag worden uitgebracht. Wij zouden uiteraard heel blij zijn met de 2 stemmen die we mogen ontvangen. Zoekterm: Tourclub Oploo Sint Anthonis