Land van Cuijk

clubkampioenschap woensdag 7 juni

Zaterdag 03 juni 2023

Het clubkampioenschap van de TOS staat weer voor de deur op woensdag 7 juni! Je geeft vooraf de tijd op die je denkt te gaan rijden over een parcours met een lengte van zo’n 45 km. Fietscomputer, (sport)horloge, telefoon: allemaal verboden!! Degene die het dichtst bij zijn of haar opgegeven tijd zit, is clubkampioen en vergaart eeuwige roem. De start is om 18:30 uur bij vd Rijt. Tussen de startende deelnemers zit steeds enige tijd. Na afloop is er direct de prijsuitreiking met een gezellige naklets en een hapje en een drankje.

Graag willen we vooraf een indicatie hebben van het aantal deelnemers. Dit kan door te reageren op deze mail of je aan te melden via de Cyql app, een berichtje via Whatsapp is ook geen probleem. Natuurlijk verwachten we jullie weer in grote getalen.

Mocht je nu niet mee willen of kunnen fietsen maar wel zin hebben om te helpen dan horen we dat ook graag.

Tot volgende week bij het TOS Clubkampioenschap 2023!

Met vriendelijke groet,

Mark Derks