Rabo ClubSupport 2022

Maandag 05 september 2022

Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Kunnen wij op jouw stem rekenen?
Stem nu direct in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2022 is van start!

Stemmen
Rabo ClubSupport stemcampagne 2022 is van start: zo breng je je stem uit:

Werkwijze stemmen in de Rabo App of Internetbankieren

Ben je lid van Rabobank en regel je je bankzaken online of via de Rabo App? Dan stem je eenvoudig via de app of internetbankieren, je hebt dan géén aparte stemcode nodig. Dit werkt als volgt in vier stappen of bekijk de instructie voor de app hier:

1. Log tussen 5 en 27 september in op je internetbankieren, of in de app.
  2. Klik op de knop ‘Service’. In de app vind je deze knop rechtsonder, in Internetbankieren staat de knop rechtsboven.
  3. Scroll nu helemaal naar beneden naar ‘Lidmaatschap’ en klik hierop.
  4. Klik op ‘Rabo ClubSupport’ en je kunt je stemmen uitbrengen op drie deelnemende clubs naar keuze. 1 stem per club.

Ben je wel klant, maar nog geen lid van Rabobank? Lid worden is gratis én heel makkelijk. Ga om lid te worden in de Rabo App of via Internetbankieren volgens bovenstaande werkwijze naar ‘Lidmaatschap’. Wat het kost? Niets, alleen een paar seconden van je tijd. Doe je dit uiterlijk 27 september? Dan kun je ook direct stemmen op de maatschappelijke bestedingsdoelen van de deelnemende clubs aan de Rabo ClubSupport stemcampagne.

Stemmen met een code

Als je lid bent van Rabobank, maar geen overeenkomst hebt om gebruik te maken van de Rabo App of Internetbankieren, dan kun je tussen 5 en 27 september op www.rabobank.nl/clubsupport je stemmen uitbrengen. Je ontvangt hiervoor van ons per mail een unieke code. Let op, je moet er dan wel voor zorgen dat je e-mailadres bij Rabobank geregistreerd staat.