SoloRide

Vrijdag 15 januari 2021

Geef tijdens SoloRide de kilometers die jij fietst betekenis

Beste leden van TC Oploo-St. Anthonis,
Het is op dit moment nog onzeker of fietsevenementen door kunnen gaan in 2021, maar solo of met een fietsmaatje fietsen kan natuurlijk wel. Tijdens de tweede editie van SoloRide kun je de kilometers die jij fietst betekenis geven door niet alleen voor je eigen gezondheid en plezier te fietsen, maar ook voor het goede doel van jouw keuze.

Solo en toch 'samen'
Met SoloRide willen we iedereen motiveren om met de fiets op pad te gaan of op zijn fietstrainer te stappen. Iedereen kan zich individueel inschrijven, maar het is ook mogelijk om een teampagina aan te maken voor TC Oploo-St. Anthonis, zodat jullie toch 'samen' zoveel mogelijk kilometers bij elkaar kunnen trappen.

Strava houdt de gereden kilometers bij
Na het inschrijven is het mogelijk je Strava account koppelen, zodat de door jouw gereden kilometers automatisch worden bijgehouden.

Gratis inschrijven tot 1 februari
Tot 1 februari betaal je het met de code FIETSCLUB2021 geen inschrijfgeld.

Schrijf je hier in

Toerritten TC Oploo-St. Anthonis

Mocht het weer mogelijk zijn om in groepen te fietsen, dan delen we graag jullie toerritten met de deelnemers van SoloRide. Dus vergeet deze niet aan ons door te geven, dan plaatsen wij deze als het weer mag in de touragenda op onze website.

Heb je een vraag?

We zouden het heel leuk vinden als jij, samen met de andere leden van TC Oploo-St. Anthonis in 2021, meedoet met SoloRide. Heb je vragenober SoloRide? Bel ons dan gerust op via 06-23582748 of stuur een e-mail naar info@soloride.nl.

Met sportieve groet,
Roderick, Anne Claire

Schrijf je hier in

Pssst...we zouden het heel erg waarderen als je deze mail doorstuurt naar al je fietsmaatjes.