Land van Cuijk

30 september Run Bike Run

Donderdag 24 augustus 2023

Run Bike Run St. Anthonis, 30 september a.s. 16.15 uur!!

Ook dit jaar organiseert duursportvereniging DUVARIA weer haar jaarlijkse Run-Bike-Run festijn.
Voor velen waarschijnlijk bekend; een mooie uitdaging om opnieuw de strijd aan te gaan met je rivalen. Nog nooit eerder meegedaan? Dan is dit dé kans om kennis te maken met een sportieve en gezellige competitie in de staatsbossen.
De wedstrijd begint met ruim 4 kilometer hardlopen, gevolgd door 14 km fietsen (ATB)
en heeft als laatste onderdeel 2,5 km hardlopen.
Je kunt inschrijven als individueel of als team (1 hardloper + 1 fietser).
Wil je graag meedoen als team, maar heb je geen medesporter, laat het dan even weten. Misschien is iemand anders ook op zoek; mogelijk kunnen jullie samen een team vormen.
De wedstrijd gaat hoofdzakelijk over zandpaden en gedeeltelijk over verharde paden.
Voor de fietsers is het dragen van een helm verplicht.
Ook niet leden van DUVARIA kunnen zich voor deze wedstrijd aanmelden!
Deelname is gratis!
De start is om 16.15 uur, op het grasveldje even voorbij “de Heksenboom”. (Bosweg 40
in Sint Anthonis). Als de laatste deelnemer is gefinisht, staat er voor alle deelnemers koffie klaar in de blokhut van Scouting Sint Patrick (Sint Patrickspad 5, Sint Anthonis). Er kan nog gezellig over de wedstrijd worden nagepraat; ook zullen daar de einduitslagen bekend worden gemaakt.

Zin in een sportieve uitdaging?
Schroom niet en schrijf je in, en ervaar de voor DUVARIA zo karakteristieke gezellige sfeer.
Aanmelden en/of informatie bij Marianne Aerts: 2205marianne@gmail.com
of telefonisch: 06-20104883