Land van Cuijk

5 maart start wegseizoen 2023

Zondag 26 februari 2023

Tourclub Oploo-Sint Anthonis start zondag 5 maart met het wegseizoen!

"Samen fietsen is leuker"

voor wie nog op zoek is naar een gezellige fietsclub kan ik onze club "tourclub Oploo-Sint Anthonis" oftewel de TOS van harte aanbevelen.

"Interesse om mee te rijden dan ben je van harte welkom om op zondagochtend of op woensdagavond mee te fietsen en kennis te maken met de club en de sport. Gezelligheid staat bij ons hoog in het vaandel". Meer informatie op www.wielerclub-tos.nl.

Tourclub Oploo-Sint Anthonis (TOS) start op zondag 5 maart met de zondagochtendritten van het fietsseizoen 2023. Vertrek om 8:30 bij Tegelhandel van de Rijt, De Staat 29 in Sint Anthonis.
Evenals in voorgaande jaren rijden we weer in twee groepen, die ieder een eigen snelheid zullen aanhouden: De A-groep voor de recreatieve wielrenners en de B-groep voor de geoefende wielrenners. De eerste ritten op de weg zullen zo'n 50 à 60 km lang zijn, om de conditie op te bouwen. Daarna zullen de ritten langer worden. Er wordt door zowel de A- als B-groep met GPS gereden, waardoor de routes erg gevarieerd en verrassend zijn qua lengte en omgeving. Het ritten programma en de beschrijving van de ritten zijn te vinden op de website.
Op woensdag 29 maart is de start van de woensdagavond(trainings)ritten. Vertrek om 18.30 uur bij Tegelhandel van de Rijt, De Staat 29 in Sint Anthonis.

"Op de racefiets of mountainbike, het wordt nog leuker als je het samen doet!"