Land van Cuijk

6 juli Clubkampioenschap!

Woensdag 29 juni 2022

Beste leden,

Het beroemde en beruchte tijdritkampioenschap van de TOS staat voor de deur op woensdag 6 juli! Je geeft vooraf de tijd op die je denkt te gaan rijden over een parcours met een lengte van zo’n 45 km. Fietscomputer, (sport)horloge, telefoon: allemaal verboden!! Degene die het dichtst bij zijn of haar opgegeven tijd zit, is clubkampioen en vergaart eeuwige roem. De start is om 18:30 uur bij vd Rijt. Tussen de startende deelnemers zit steeds enige tijd. Na afloop is er direct de prijsuitreiking met een gezellige naklets en een hapje en een drankje.

Omdat het weer het eerste kampioenschap is sinds 2 jaar is willen we graag vooraf een indicatie hebben van het aantal deelnemers. Dit kan door te reageren op deze mail of je aan te melden via de Cyql app, een berichtje via Whatsapp is ook geen probleem. Natuurlijk verwachten we jullie weer in grote getalen. (en we hebben natuurlijk ook een bepaald aantal deelnemers nodig om een geslaagd evenement te kunnen organiseren).

Mocht je nu niet mee willen of kunnen fietsen maar wel zin hebben om te helpen bij de start/finish dan horen we dat ook graag.

AANMELDEN

Tot volgende week bij het TOS Clubkampioenschap 2022!