Bijeenkomst Knooppuntencontroleurs

Zondag 09 februari 2020

Op vrijdag 28 februari is de jaarlijkse bijeenkomst van de TOS-knooppuntencontroleurs bij de Heksenboom.

bijeenkomst knooppuntcontroleurs
Op die avond zal Wim Poels zijn rol als coördinator overdragen aan Riny Weerts die samen met Antoine Thoonen de coördinatie voortzet.
Wim heeft deze taak vele jaren vervult voor de TOS maar heeft besloten hiermee te stoppen. We willen Wim op deze plaats dan ook heel hartelijk bedanken voor de tijd en het vele werk dat hij hier geheel belangenloos in gestoken heeft.

Wat vele van ons niet weten is dat Tourclub Oploo Sint Anthonis leden hebben die het gehele jaar door de fietsknooppunten onderhouden.
Deze  leden maken de borden schoon, plaatsen nieuwe wanneer ze weg zijn, zorgen dat ze goed zichtbaar zijn en herstellen ze indien nodig.
Dit doen ze in de gemeenten van Land van Cuijk.
Dus fietst u in deze regio denk dan aan onze leden, die hier hun werk in gestoken hebben.

zie: https://www.wielerclub-tos.nl/kwaliteitskeurmerk-extra-goed-geregeld/fietsknooppunten/